شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

مشاور ايزه ، مشاوره ايزو

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

?????? ?????? ?????

مشاوره سرمایه گذاری چیست؟

مشاوره سرمایه گذاری به معنای ارائه راهنمایی، تحلیل و پیشنهادها به افراد یا شرکت‌ها در زمینه سرمایه‌گذاری در منابع و صنایع مختلف و فرصت‌های سرمایه‌گذاری است. این نوع مشاوره به افراد کمک می‌کند تا تصمیم‌های بهتری در خصوص سرمایه‌گذاری خود بگیرند و بهره‌وری بیشتری از منابع خود داشته باشند.

مشاوره سرمایه‌گذاری ممکن است در زمینه‌های مختلف ارائه شود، از جمله:.

سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها: مشاوران می‌توانند به افراد و شرکت‌ها کمک کنند تا در استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری کنند. آنها ممکن است به تجزیه و تحلیل مدل کسب و کار، پتانسیل رشد و مخاطرات مرتبط با استارتاپ‌ها بپردازند.

مشاغل و کسب و کارها: مشاوران می‌توانند در زمینه سرمایه‌گذاری در کسب و کارها و پروژه‌های کارآفرینی نیز مشاوره ارائه دهند. این شامل تجزیه و تحلیل مالی، برنامه‌ریزی مالی و استراتژی‌های رشد می‌شود.

املاک و مستغلات: در این زمینه، مشاوران می‌توانند به شما در خرید، فروش یا سرمایه‌گذاری در املاک تجاری یا مسکونی راهنمایی کنند. آنها با تحلیل بازار، موقعیت‌های مستغلات و توصیه‌های بهینه را ارائه می‌دهند.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری: مشاوران می‌توانند به شما در خصوص انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری مانند صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاصی و صندوق‌های ریسک سرمایه‌گذاری مشورت دهند.

در هر حال، انتخاب یک مشاور سرمایه‌گذاری ماهر و مورد اعتماد بسیار مهم است. شما باید به تجربه، تخصص، موفقیت‌های گذشته و اصول اخلاقی مشاور توجه کنید تا تصمیم‌گیری مناسب‌تری را بتوانید انجام دهید.

این شرکت با توجه به ارتباطات وسیع در صنعت و صنف های مختلف آماده ی ارائه مشاوره در زمینه ی راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری است.
تحلیل ریسک های سرمایه گذاری با ما.

اصول مشاوره سرمایه‌گذاری مهمی هستند که به مشاوران کمک می‌کنند تا به مشتریان خود در انتخاب و مدیریت سرمایه‌گذاری بهتر کمک کنند.

مشاوران باید ابتدا اهداف سرمایه‌گذاری مشتری را به دقت مورد بررسی قرار دهند. آیا هدف سرمایه‌گذاری افزایش سرمایه، کسب درآمد ثابت یا حفظ سرمایه است؟ بر اساس هدف‌ها، توصیه‌های مناسبی ارائه می‌دهند.

مشاوره تحلیل ریسک های سرمایه گذاری

مشاوران باید به مشتریان توجیه‌های مربوط به تنوع سرمایه‌گذاری ارائه دهند. تنوع می‌تواند به کاهش ریسک کمک کند، زیرا سرمایه‌گذاری در مختلف دارایی‌ها و صنایع احتمال تأثیر یکسانی ندارد.

?????? ??? ? ???

کوچینگ کسب و کار

کوچینگ کسب و کار یک فرآیند همکاری است که در آن یک کوچ (Coach) به کسب و کاری کمک می کند تا به اهداف خود برسد. کوچینگ کسب و کار می تواند شامل مشاوره هایی از جمله مشاوره درباره استراتژی های بازاریابی، مدیریت مالی، بهینه سازی عملکرد و غیره باشد.
کوچ مانند یک مربی فوتبال شما را به سمت موفقیت و برنده شدن در بازی تجارت هدایت میکند.
در کوچینگ ، کوچ با کارفرمای خود به صورت یک به یک همکاری می کند و با استفاده از تجربیات و دانش خود، به کسب و کار برای رسیدن به اهدافش کمک می کند. این فرآیند شامل ارزیابی عملکرد کسب و کار، تعیین اهداف، تدوین برنامه های عملیاتی، ارائه پشتیبانی و مشاوره در زمینه های مختلف می شود.
هدف اصلی کوچینگ کسب و کار، کمک به کسب و کار برای بهبود عملکرد، رشد و بهینه سازی است. با بهره گیری از این فرآیند، کسب و کارها می توانند نقاط ضعف خود را شناسایی کنند و راهکارهایی برای بهبود آن ها ارائه دهند. همچنین، کوچینگ کسب و کار می تواند به کسب و کارها کمک کند تا به راهکارهای جدید و نوآورانه برای رشد و توسعه دست یابند.

چه کسی می تواند کوچ باشد؟

در بسیاری از شرکت ها رویت شده که فرد انتخاب شده به عنوان کوچ، فردی است که دارای سابقه اجرایی در بازار نیست. به عبارتی ایشان استاد دانشگاه و یا دارای پوزیشن شغلی در یک مجموعه دولتی است. البته که این مواردی که ذکر شد بسیار مهم و قابل احترام است، ولیکن بهتر نیست که Coaching را یک فردی که تحصیلات مرتبط دارد و سابقه راه اندازی کسب و کار و یا سابقه مشاوره و ارزیابی سازمان های مختلف را دارد انجام دهد؟؟؟؟

کوچینگ مدیریت با آریان گستر.
در بسیاری از موارد مدیران ارشد اعلام می نمایند که از کوچینگ راضی نیستند. بالای ۸۰ درصد قابل ملاحضه است که وقتی رزومه فرد منتخب را بررسی میکنید به سوابق مورد نیاز نمیرسید.
به نظر میرسد کوچ باید توسط کسی انجام گردد که آشنایی کامل با فرایندها، محیط داخلی و خارجی، قوانین مرتبط با مالیات و بیمه، منابع انسانی، تکنولوژی های روز و همچنین دارای سابقه مشاوره و یا ارزیابی در سازمان های مختلف باشد. انتخا غلط سبب غلط پنداری راه می شود.

کوچینگ سازمانی (Organizational Coaching) یک فرآیند همکاری است که در آن، یک کوچ (Coach) با یک سازمان همکاری می کند. تا به بهبود عملکرد و بهبود کارایی سازمان کمک کند. کوچینگ سازمانی شامل مشاوره هایی از جمله مشاوره درباره رهبری، توسعه فردی و سازمانی، بهینه سازی فرآیندهای کاری و غیره است.

ایزو 14001:2015



ايزو 14001 يك استاندارد بين المللي است و در مورد نحوه اجراي يك سيستم مديريت محيط زيست موثر اطلاعاتي در اختيار ما مي گذارد. اين استاندارد به منظور ايجاد توازن بين دو هدف حفظ سود آوري و كاهش اثرات زيست محيطي طراحي شده است. در صورت اجراي كامل دستورالعمل هاي اين استاندارد هر تشكيلاتي مي تواند به اين اهداف برسد.
آخرين ويرايش اين استاندارد ايزو 14001:2015 مي باشد.
براي دريافت مشاوره ايزو 14001:2015 با كارشناسان شركت آريان گستر تماس بگيريد.
اين استادارد الزاماتي را در جهت ارتقاي سيستم سازمانها در راستاي تعهدات محيط زيستي مشخص مي نمايد.
تعهد به پيشگيري از الايندگي ها يكي از نقطه هاي اساسي اين استاندارد مي باشد.
براي مشاور ايزو تماس بگيريد.

ايزو 14001


ایزو 14001 یک استاندارد بین المللی است و در مورد نحوه اجرای یک سیستم مدیریت محیط زیست موثر اطلاعاتی در اختیار ما می گذارد. این استاندارد به منظور ایجاد توازن بین دو هدف حفظ سود آوری و کاهش اثرات زیست محیطی طراحی شده است. در صورت اجرای کامل دستورالعمل های این استاندارد هر تشکیلاتی می تواند به این اهداف برسد.
آخرین ویرایش این استاندارد ایزو 14001:2015 می باشد.
برای دریافت مشاوره ایزو 14001:2015 با کارشناسان شرکت آریان گستر تماس بگیرید.
این استادارد الزاماتی را در جهت ارتقای سیستم سازمانها در راستای تعهدات محیط زیستی مشخص می نماید.
تعهد به پیشگیری از الایندگی ها یکی از نقطه های اساسی این استاندارد می باشد.
برای مشاور ایزو تماس بگیرید.

021-77942240-77959675

اخذ ايزو

اخذ ايزو: اخد استاندارد ايزو مراحل مختلفي دارد . ابتدا بايد سازمان استاندارد مورد نياز خود را شناسايي كند. سپس اقدام به انتخاب مشاور جهت پياده سازي استاندارد نمايد.جهت انتخاب مشاور مقالات بسياري در داخل همين سايت ارائه شده است كه مي توانيد با مراجعه به مقالات مذكور اطلاعات لازم را كسب نماييد(انتخاب مشاور ایزو).سپس تيم مشاور اقدام به پياده سازي استاندارد مورد نياز مي نمايد.پس از انجام فرآيند پياده سازي و مميزي داخلي و بعد از برطرف كردن عدم انطباق هاي احتمالي به وسيله ي اقدامات اصلاحي ،سازمان آماده ي مميزي نهايي توسط CB ميباشد. پس از موفقيت در مميزي نهايي و برطرف كردن عدم انطباق هاي جزئي ، گواهينامه توسط شركت هاي CB (صدور گواهينامه ایزو )صادر مي گردد. باید توجه داشت که پروسه ی زمانی پیاده سازی و اخذ گواهینامه ها با توجه به فرایندهای سازمان،ابعاد و فعالیت مجموعه های مختلف متفاوت است.

شرکت مهندسی مشاور آریان گستر یکی از شرکتهای فعال در زمینه مشاوره ایزو و پیاده سازی و اخذ گواهینامه ایزو میباشد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر همین الان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

021-77942240-77959675

اخذ ایزو

ايزو 9001:2015

با توجه به بروزرسانی ایزو 9001:2015 و الزامات جدید شرکت اریان گستر اقدام به مشاوره ایزو ورژن 2015 می نماید.
این استاندارد سیستم مدیرت کیفیت می باشد.
ایزو 9001 به نوعی پایه ی تمام استانداردها و سیستمهای کیفیت و بهره وری می باشد.
این استاندارد بسیار کامل و دارای سیستمی نوین وکارا می باشد.

برای مشاور ایزو با کارشناسان شرکت آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

021-77942240-77959675

1